Ik heb een beetje uitleg nodig

Success stories of vragen? Post het hier.

Ik heb een beetje uitleg nodig

Berichtdoor HalloHallo1 » wo 09 maart 2016, 16:30

Heey,
ik wil graag meer uitleg over dat van contact met je gids, beschermengel, ... enzo.
maahaaaarr, ik ben nog jong en ik vraag mij af of ik wel oud genoeg ben voor te beginnen met zo'n dingen.
hoe oud waren jullie toen? of hadden jullie al zoiets van jullie geboorte? is het een gave, en kan niemand anders het doen? of moet je het aanleren?

alvast bedankt xxxx
HalloHallo1

Re: Ik heb een beetje uitleg nodig

Berichtdoor Dream-Girl » wo 09 maart 2016, 17:27

Ik heb geen idee hoe oud je bent Zolang je het naar mijn mening het inderdaad niet te vroeg doet. Ik was toen 15 jaar oud. Ik was alleen thuis, ging naar m'n kamer en deed m'n deur en raam goed dicht. En ik had in die tijd nog een dromenvanger met spiegeltjes. En ik vroeg gewoon een paar keer hardop: wie is m'n gids? Op geef moment begon de dromenvanger heel raar te bewegen, ik keek ernaar en die spiegeltjes draaiden toen mijn kant op en zag m'n 6x-over groot moeder. Zij is dus m'n gids. En zo heb ik het in ieder geval gedaam/ervaren.
Dream-Girl

Re: Ik heb een beetje uitleg nodig

Berichtdoor Mirko Gerrits » do 10 maart 2016, 14:54

Hey HalloHallo1

Ik weet niet hoe oud je bent mr als je onder de 16 bent zou t me best leuk lijken een keer ff te chatten ofzo ben zelf namelijk 14. Mocht t je leuk lijken ofz stuur me ff een privé bericht ik hoor graag! ;)
Mirko Gerrits

Keer terug naar Affirmaties & Visualisaties