afscherm affirmatie

Success stories of vragen? Post het hier.

afscherm affirmatie

Berichtdoor m!rj@m » do 28 jul 2011, 19:07

Veel hsp-ers hebben er last van>>de energie van anderen opnemen.
Niemand heeft er zin in om de energie van anderen te voelen we hebben al genoeg aan ons eigen.
Ik heb ook erg veel las ervan en heb me gek geaffirmeerd ,maar niks leek te helpen.

Een bel om je heen plaatsen bijv.:had ik dit onder de knie dacht je kwam er weer iemand met het verhaal dat de kleur niet goed was. Jij weer twijfelen. Affirmatie weer naar de knoppen.
Nu las ik ergens meerdere affirmaties.

De bel is een hele goede en de kleur maakt niet uit schreef de schrijver :shock: al die discussies over welke kleur ...bij iedereen is het anders. :mrgreen: (Dus ik hou het lekker bij mijn paars met goud erdoor.)
Verder schreef hij dat je de bel kan verstevigen met symbolen die bij je passen zoals een kruis een 5hoekige ster of een davidsster of een grieks kruis etc. wat voor jou goed voeld.
Dit deed ik eerst maar toch verdween de bel ongemerkt en ik was weer open gesteld.
Je moet het ook steeds opnieuw affirmeren ,maar dan moet je er wel om denken. :roll:
Nou je kon de bel ook versterken door je kracht dier of kracht plant te gebruiken.
Je krachtdier of -plant s hetgeen je enorm aanspreekt.
Bij mij is dat de panter en de HAzelaar(een boom is immers ook een plant)
Ik merkte dat de panter enorm goed werkt.
Ik laat het beestje de hele dag bij me in de buurt en zodra ik dus de bel weer moet affirmeren lijkt het wel of de panter alarm slaat.
Waarschijnlijk gewoon omdat ik merk dat er energie van een ander wil binnen dringen ,maar omdat ik me er niet van bewust ben affirmeer ik niet.
Nu "slaat" de panter alarm zeg maar.
Het werkt perfekt voor mij.

Ook werkt het loden gordijn goed.
Die doe ik ook wel.
Je plaatst het tussen jou en de persoon in en moet wel van de grond tot het plafond rijken.
Werkt ook goed vooral als noodoplossing.

Ik heb in mijn verhaal de methodes beschreven dus misschien is er een methode voor jullie bij? :mrgreen:
In lak'ech Afbeelding (ik ben de andere jij)
m!rj@m

Re: afscherm affirmatie

Berichtdoor rose » do 28 jul 2011, 19:25

ha mirjam,
de bel had je al eens als advies gegeven, en ik merk idd dat hij soms verdwijnt.
ik ga zeker mijn favoriette dier DE WITTE TIJGER hiervoor inzetten, ik hoop dat ik het onder de knie krijg want net wat je zegt, je vergeet het nogal eens om te affrimeren!
maar hoe slaat de panter dan aan? wat merk je er van? mijn favoriete plant is de roos.
hoe kan ik die dan erin/bij plaatsen? wil je het een en ander nog eens nader uitleggen. het klint zo eenvoudig maar..........
groetjes ROSE
Where intention goes,
Energy flows.
Where energy flows,
Life grows
rose

Berichtdoor m!rj@m » do 28 jul 2011, 19:51

Het is eigenlijk ook heel eenvoudig :mrgreen:
Ik laat de panter gewoon als een trouw hondje meelopen.
Zit ik even dan laat ik het liggen bij mij op de grond etc.
Ja en wat doet een panter of een tijger in het echt bij gevaar.
Die zijn meteen allert en grommen of brullen(hoe moet je het noemen)
Evt met de poten uithalen.

Tja wat kan je een roos laten doen?
Misschien het in de knop houden en bij gevaar gaat het juist open om je te beschermen?

Ik kan dus ook meer met het krachtdier dan de -plant.
In lak'ech Afbeelding (ik ben de andere jij)
m!rj@m

Berichtdoor leeuwtje » vr 26 feb 2016, 01:56

wat ook heel goed werkt is spiegels om je bol te visualiseren met de spiegelende kant naar buiten toe gericht,
en mij wil het heel erg goed helpen als ik me visualiseer dat ik een soort astronauten pak aantrek met een grote helm,dat beschermt me dan tegen alle mogelijke negativiteit,je kan zelf instellen hoelang het pak actief beschermd bijv 24 uur,3 dagen enz enz
leeuwtje

Berichtdoor Mirko Gerrits » za 27 feb 2016, 01:02

Ik heb geen visualisatie nodig tenminste als het echt een probleem word zet ik weleens mijn gevoel zo danig ver open dat ik mijn eigen aura kan kijken.
Mirko Gerrits

Keer terug naar Affirmaties & Visualisaties