Reiki project van de maand - Juni

Alles over Reiki.

Reiki project van de maand - Juni

Berichtdoor yvonne » ma 06 jun 2011, 11:36

Ik denk er elke keer aan als ik niet achter de computer zit, dat schiet niet op natuurlijk. Maar nu is het dan toch eindelijk tijd voor een nieuw reiki project van de maand. Wat mij betreft kunnen we wel weer verder gaan met het lijstje. Ik weet niet hoe het met de overstromingen in Brazilië staat, is dat nog nuttig? Anders kunnen we mensen met psychiatrische poblematiek die al dan niet op straat zwerven reiki sturen deze maand. Zeg het maar!
Ik neem de verantwoordelijkheid voor mijn eigen leven.
yvonne

Re: Reiki project van de maand - Juni

Berichtdoor Magisch » ma 06 jun 2011, 19:33

Hoi Yvonne,

IK weet eigenlijk heel weinig van Reiki. Kun je Reiki sturen vanaf diverse plaatsen of is er een bepaalde locatie die het meest geschikt is? Het idee van die mensen met psychiatrische problemen vind ik wel goed. Dat zijn er volgens mij heel veel. We zien ze niet altijd, maar ze zijn er wel.

Lieve groet
Maja
Magisch

Berichtdoor Lente » di 07 jun 2011, 07:23

Hoi Yvonne,

Ik doe even niet meer mee. Ben zelf behoorlijk moe en ik zou niet meer stoer doen hè? :D

groetjes
Lente

Berichtdoor yvonne » di 07 jun 2011, 10:43

@Maja:
Doe wat je zelf het prettigste vindt, dan is het altijd goed. Voor reiki zijn eigenlijk bijna geen regels (nouja, er zijn wel wat dingen waar je rekening mee moet houden, maar die hebben hier geen betrekking op. Kijk anders even op www.grotebeer.net bij reiki), je mag alles doen zoals je dat zelf fijn vindt. Dat sprak me ook het meeste aan in het begin. Ik stuur zelf meestal reiki terwijl ik tv aan het kijken ben.

Dan gaan we voor de mensen met psychiatrische problemen deze maand.

@Lente:
Heel goed, doe maar rustig aan! Goed bezig, je zorgt goed voor jezelf! Stoer doen is voor watjes :mrgreen:
Ik neem de verantwoordelijkheid voor mijn eigen leven.
yvonne

Keer terug naar Reiki