mag men reiki sturen naar ...

Alles over Reiki.

mag men reiki sturen naar ...

Berichtdoor eenhoorntje » do 28 jul 2011, 05:15

Hallo forumleden ,

Mag men reiki sturen naar iemand die antibiotica neemt ?
Versterkt reiki dan de medicatie niet .Ook ivm rokers en alcoholiekers ?
Men zegt/schrijft zoveel over reiki dat ik in angst ga iemand kwaad te doen dan goed .
Sommige zeggen geen reiki te mogen geven aan mensen die een pacemaker hebben geplaatst ?
Durf geen reiki te sturen naar bejaarde personen , dat ze zullen vroeger sterven dan nodig . Ik weet wel dat ik het sterven niet in de hand heb , maar wat als ze sterven door het sturen van reiki en ik dan de schuld krijg ?
Ik durf wel reiki sturen naar personen die het moeilijk hebben om over te gaan . Ik doe dit dan achter de schermen om problemen te vermijden .
Ik weet wel bewust dat ik meer in vertrouwen mag gaan , maar velen staan nog niet open voor het spirituele dat we enkel met de vinger worden gewezen ?!

Warme liefdevolle hartsknuffel,
Eenhoorntje
eenhoorntje

Re: mag men reiki sturen naar ...

Berichtdoor Lente » do 28 jul 2011, 08:41

Mijn ervaring: eerste week van juli heb ik een antibioticakuur gehad. Kreeg reiki toegezonden via het forum project reiki van de maand. Ging helemaal goed hoor! Maar als je twijfelt kun je altijd wachten tot na de kuur, duurt meestal maar een week. En alleen sturen als iemand toestemming heeft gegeven, maar dat wist je ws wel. Niet te bang zijn dat het niet goed gaat.....als iemand zelf toestemming geeft en je erop wijst dat effecten van medicatie kunnen versterken, ligt de verantwoording bij de ontvanger.

Ik heb nog een tip voor na de kuur. Aciforce Probioticum van A Vogel helpt na een antibioticakuur de darmflora op te bouwen en te versterken.

lieve groet
Lente

Berichtdoor eenhoorntje » do 28 jul 2011, 11:52

Hallo Lente ,

Bedankt om uw antwoord en tip .
Mijn vriendin haar dochter (=+/- 15/16 jaar )heeft een blaasontsteking en dit al twee x kort na elkaar , waardoor ze nu antibiotica krijgt . Heb de uitleg over blaasontsteking al doorgemaild naar mijn vriendin .

Warme liefdevolle dankende hartsknuffel,
Eenhoorntje
eenhoorntje

Berichtdoor yvonne » do 28 jul 2011, 11:53

Hoi Eenhoorntje,

Ik sluit me bij Lente aan: je hoeft niet zo heel bang te zijn met reiki sturen. Reiki is een intelligente energie-vorm die doet wat nodig is. Zolang je maar aanhoudt dat je iemand's toestemming hebt, gebeurt er wat er moet gebeuren. Als iemand overlijdt, dan stond dat toch te gebeuren. Je kunt hoogstens de overgang gemakkelijker maken en dat is alleen maar goed.

Groetjes,
Yvonne
Ik neem de verantwoordelijkheid voor mijn eigen leven.
yvonne

Berichtdoor eenhoorntje » do 28 jul 2011, 18:15

Dank u voor uw reactie Yvonne .

U had ooit geschreven dat men geen reiki mag sturen als iemand onder narcose is .
Mijn vriendin en ik wisten dat niet ?! Gelukkig hadden we dat nog niet gedaan .

Op mijn werk ( rusthuis ) hoef ik soms niks te doen om de overgang gemakkelijker te maken , dit gaat
soms automatisch , ik voel de energie stromen door mijn lichaam zonder dat ik iets hoef te doen .
Raar hé !
Zou , een tussenkanaal zijn ,voor geen geld ter wereld willen ruilen .
Het voelt zo goed aan om anderen te kunnen helpen ( en ook mezelf )
Ben zo dankbaar ...

Warme liefdevolle dankende hartsknuffel,
Eenhoorntje
eenhoorntje

Keer terug naar Reiki