Reiki zenden naar mij?

Alles over Reiki.

Re: Reiki zenden naar mij?

Berichtdoor eenhoorntje » ma 04 apr 2011, 12:33

rose schreef:hallo iedereen,

kan iemand mij ook wat reiki zenden? heb al dagen last van druk op de borst en van mijn longen?
voel me zo zwabberig in mijn hoofd ik weet niet wat het is ik denk veel te veel stress.
alvast bedankt groetjes rose.

Hallo Rose ,

Er gaan veel universele Poorten open , waardoor ons lichaam tijd nodig heeft om zich aan te passen .
TIs goed om u stevig te gronden , dan word men minder duizelig ( dit is toch zwabberig ? Of niet :) :ugeek: )
Er word veel gewerkt met het hart , vandaar dat u iets gewaar kon worden . Vele Lichtwerkers ,over de gehele wereld , zijn bezig met healen van Moeder Aarde en alle levende wezens op Moeder Aarde .Druk op de borst (hart ) kan ook betekenen dat er iets van u af mag , tijd om iets los te laten . U kan uzelf niet zijn door druk van anderen , meer in uw kracht staan . Vind uw innerlijke rust terug en voed uw innerlijk kindje .
Druk aan de longen , u word onderdrukt , haal héél diep adem , voel positieve en Lichtgevende energie stromen door al uw cellen van uw lichaam en door gans uwe aura .Bij het uitademen stuur je alle stress en vuilgevende energie naar buiten ( en laat die ontploffen op uw eigen manier , bv die vuilgevende energie en stress in ballonnekes stoppen en dan met een liefdevol hart erin prikken zodat de ballon ontploft en alles is weg , u kan het op uw eigen manier doen , maar het hoeft niet , we mogen erop vertrouwen dat de engelen deze transformeren voor u .) Geef uzelf de tijd , de moed en op tijd uw rust ! We komen er allemaal met vallen en opstaan .

Ik voel even bij u in ;

Voel bij u een druk in uw keel , er is iets waar u de behoefte van hebt om van te braken .
Uw denken overheerst op dit moment uw emoties . ( Teveel denken veroorzaakt stress , onze denkmolen blijft draaien zolang we het niet hebben uitgepraat of zolang jij uw mening niet heb kunnen zeggen . )
Voel echt dat u ergens van braakt ! niet letterlijk maar figuurlijk ?! ( deze healing kan echt braken veroorzaken , dus maak u geen zorgen , maar dat hoeft niet )
Krijg een gevoel dat u iets hardnekkig onderdrukt .( on-bewuste emotie verdriet en boosheid )
Het loopt niet zoals u wilt .
Hopelijks voelt u zich al wat beter .
Visualiseer u dat u witte bloemetjes rondom u uitstrooit op Moeder Aarde en dans hierbij ( mag ook letterlijk dansen en letterlijk bloemetjes planten-zaaien ! niet bloemekes buiten zetten zoals een spreekwoord zegt , want alcohol is uit den boze , vergiftigd uw lichaam )

Warme liefdevolle hartsknuffel,
Eenhoorntje
eenhoorntje

Berichtdoor rose » za 09 jul 2011, 06:54

lieve mensen,

ik zou willen vragen of het mogelijk is om mijn dochter nathalie(23), die de ziekte van crohn heeft, reiki of iets te sturen. ik kan het zelf niet.

in februari is ze geopereerd en hebben ze 10cm darm verwijderd, dit omdat de medicijnen niet aansloegen en er geen andere middelen meer beschikbaar waren. er was haar verteld dat ze dan een aantal jaren zonder medicijnen en klachten verder kon leven.

nu zijn we 5 maanden verder en heeft ze weer meer dan 8cm ontstoken darm. dit gebeurd bij 1 op de 20.000 mensen. de enige optie die ze nu weer heeft is of wekelijks aan het infuus van 4uur of weer een operatie. ze wil heel graag zwanger worden maar dat kan en mag nu niet meer. ze heeft al 2 miskramen gehad hierdoor.

nu heb ik nog geentijd gehad om het boek "je leven kun je helen"te kopen, dus is mijn vraag weet iemand ook waar deze ziekte voor staat. ik heb al wel gezocht op internet maar vind alleen maar dat het met onverwerkte emoties te maken heeft. ze verwerpt met haar boosheid alles wat ik zeg hierover. en ik weet dat iedereen een eigen wil heeft in het leven, en ik ben ervan overtuigd dat ze eerst iets moet leren voordat ze zwanger zal worden,en haar ziekte zal overwinnen, maar dat is mijn inzicht.

ik zelf denk dat ze eerst het overlijden van haar vader moet leren verwerken die is overleden toen ze 9 jaar was. ze ontkent dit.(net als zoveel andere dingen) verder denk ik dat de relatie waar ze nu in zit niet ten goede komt van haar en ze daarom ook niet zwanger kan worden en de ziekte weer opspeelt. ik weet dat het haar leven is maar als moeder wil ik toch graag dat ze niet zoveel pijn heeft, en de hele dagen door aan de diaree is en over moet geven. ik vind het vreselijk.
is er iemand die hier iets aan kan doen? of mij er iets meer over kan vertellen?

liefdevolle groetjes ROSE :(
Where intention goes,
Energy flows.
Where energy flows,
Life grows
rose

Berichtdoor Saskia » za 09 jul 2011, 08:09

Hoi Rose,
Na het lezen van je verhaal dacht ik: Dat doe ik even, reiki sturen naar jouw dochter. Lijkt me naar die ziekte! Met dat ik dat wil gaan doen, kreeg ik alleen het idee dat ik het liever naar jou stuurde. Dat leek mij ineens veel beter te passen. Ik weet niet waarom, maar heb toch maar dat gevoel gevolgd ondanks dat het niet jouw vraag was. Misschien helpt het toch ook mee?
Groetjes, Saskia
Saskia

Berichtdoor Saskia » za 09 jul 2011, 11:02

Rose,
Ik heb het nog een keer geprobeerd en had nu wel het gevoel dat het kon (het hield mij bezig). Eerder vanmorgen lukte mij het in iedergeval niet. Alsof er iets van een barriere van weerstand is/was? Zou het ook zo kunnen zijn dat je eerst zelf een stapje terug 'moet' doen, waarna zij misschien zelf een stap naar voren komt? Ik begrijp wel dat dat heel moeilijk is want dit is natuurlijk helemaal niet leuk om te moeten aanschouwen! Ik weet het niet hoor, misschien is het ook wel projectie van mijn kant. Wil eigenlijk niet te veel te interpreteren ... maar misschien heb je er toch iets aan, kan jij zelf misschien het beste voelen of er iets in zit!
Groetjes, Saskia
Saskia

Berichtdoor yvonne » za 09 jul 2011, 21:37

Hoi Rose,

Allereerst: ik voel mee met jou en je dochter. Zo te horen krijgt ze het flink voor haar kiezen en jij daarmee ook. Ik heb alleen wel een beetje hetzelfde gevoel als Saskia: ik denk dat je nu zelf meer aan reiki hebt. Ik snap dat het als moeder zijnde enorm moeilijk is om in zo'n situatie niks te kunnen doen, maar je kunt je dochter geen inzichten geven waar ze nog niet aan toe is. En hoe meer jij je best doet, hoe meer zij zich waarschijnlijk gaat verzetten. Als je het echt loslaat en het bij haar laat liggen, heb je eerder kans dat ze er op den duur voor open gaat staan. Zolang ze boos is, is er geen ruimte voor inzicht. Heb je aan je dochter gevraagd of ze reiki wil ontvangen? Je kunt wel vinden dat ze dat nodig heeft en dat kan ook heel goed zo zijn, maar het is haar leven, haar lichaam, haar eigen keus.

Je hebt het over de lessen die je dochter mag leren, maar ik voel hier een les die jij hieruit mag leren. Ik wil absoluut niks afdoen aan de bezorgdheid die je hebt voor je dochter, maar het viel me op dat je aan het einde schrijft "ik vind het vreselijk". Deze situatie gaat ook over jou en is ook een proces voor jezelf. Ik denk dat je zult moeten leren om je dochter los te laten en haar haar eigen keuzes te laten maken. Om haar te steunen, ook al ben je het niet met haar keuzes eens.

De ziekte van Crohn kan ik niet terugvinden in het boek, maar darmen staan voor het verwerken van emoties en ervaringen. Ontstekingen staan altijd voor kwaadheid.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Heel veel sterkte in de komende periode voor je dochter en ook voor jezelf.

Lieve groetjes,
Yvonne
Ik neem de verantwoordelijkheid voor mijn eigen leven.
yvonne

Berichtdoor rose » zo 10 jul 2011, 06:27

saskia en yvonne,

bedankt dat jullie me reiki gestuurd hebben.
ik besef dat het haar leven is en haar keuze maar geen enkele moeder vind het fijn als haar kind pijn of verdriet heeft.
gisteren had ik haar aan de telefoon en kwam er ineens een vloedgolf van woede op bij haar.
door het gesprek dat we hadden werd ze zo emotioneel dat ze in haar woede EINDELIJK alles wat haar dwars zit (en wat ze altijd ontkent heeft) eruit. weliswaar schreeuwend, huilend enz maar het kwam eruit.

de aanleiding was dat haar schoonvader( die overigens nogal bot uit de hoek kan komen) tegen haar had gezegd dat het haar eigen schuld was dat ze ziek is! toen ik hem daarin gelijk gaf,barste de bom.

ze gooide er eindelijk uit wat ze al jaren niet tegen mensen durfde te zeggen omdat ze dacht dat iedereen dan kwaad zou zijn op haar.dat ze haar een zeur zouden vinden. we hebben daarna een gesprek gehad en ze begrijpt nu eindelijk dat ze niet het leed van de hele wereld kan dragen en dat ze een middenweg moet zoeken voor het geven van aandacht liefde en gehoor voor andermans problemen! en het ontvangen hiervan.

dat de woede die ze in zich heeft gevoed word door het niet uiten van haar emoties!
waardoor ze dus weer ziek word.

ik weet niet of het zenden van reiki door saskia naar haar hier op van invloed was, maar het heeft in ieder geval de deur naar inzicht geopend.

ik dank jullie voor jullie inzicht en het sturen van reiki naar mij. ook ik heb nu het inzicht gekregen dat ALLEEN ZIJ een andere weg in kan slaan en dat niet ik daar voor kan zorgen al zal ik proberen haar te sturen naar de goede richting.maar alleen als zij erom vraagt.

lieve groetjes ROSEAfbeelding
Where intention goes,
Energy flows.
Where energy flows,
Life grows
rose

Berichtdoor yvonne » zo 10 jul 2011, 11:40

Lieve Rose,

Wat fijn om te horen dat je dochter een doorbraak heeft gehad! Een hele grote stap vooruit in haar proces zo te horen. Hiermee zet ze de deur open naar inzicht en daarmee genezing. Ik hoop dat ze haar pad en haar manier kan vinden en dat je haar daarbij kan helpen als ze daaraan behoefte heeft.

Lieve groetjes,
Yvonne
Ik neem de verantwoordelijkheid voor mijn eigen leven.
yvonne

Berichtdoor Lente » zo 10 jul 2011, 14:53

hallo allemaal,

Ik wil ook graag een verzoekje indienen voor het ontvangen van reiki. Ik heb net een fikse infectie achter de rug en een week antibiotica. Ik had beter eerder om hulp kunnen vragen, maar ik had het helemaal niet aan zien komen :(

liefs,
Marieke
Lente

Berichtdoor Saskia » zo 10 jul 2011, 15:23

Hallo Marieke,

Duizelt het in je hoofd met allerlei gedachten en maak je je te veel zorgen?
Dat kwam namelijk meteen in mij op ....
Ik heb je reiki gestuurd en ben benieuwd naar jouw ervaring!
Groetjes,
Saskia

Saskia

Berichtdoor Lente » ma 11 jul 2011, 06:41

Hoi Saskia,

Bedankt voor het zenden van reiki. Ik heb tintelingen gevoeld en ontroering.
Met die gedachten zit je ook goed :welldone2:

Liefs, Marieke
Lente

VorigeVolgende

Keer terug naar Reiki