censuur

Onlangs een interessant boek gelezen? Deel het hier.

censuur

Berichtdoor m!rj@m » za 17 sep 2011, 19:33

Ik heb het boek censuur van Lenkei gelezen.
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/censuur/1001004010180620/index.html
Dit gaat over de farmaceutische industrie.
Dr. Gábor Lenkei ontdekte dat de inname van de juiste hoeveelheden vitaminen en mineralen het aantal ziektegevallen drastisch vermindert. Maar zijn conclusies, die cruciaal zijn voor uw gezondheid, stuitten op grote weerstand bij de gevestigde belangen in de 'zorg-industrie'. De farmaceutische en psychiatrische industrie doen er momenteel alles aan om Dr. Lenkei's conclusies belachelijk te maken en te ontkennen. Om hun gevaarlijke schijnoplossingen op grote schaal te kunnen verkopen hebben ze onwetende mensen nodig. Waarom leven we maar half zo lang als we zouden moeten? Waarom worden alleen mensen in natuurgemeenschappen makkelijk honderd jaar? Wie vormt onze opvattingen over gezondheid? Wie houdt de meest belangwekkende wetenschappelijke ontdekkingen achter, en waarom? Hoe kun je schatrijk worden met het verzinnen van een kinderziekte? Wat zijn de voornaamste oorzaken van gewichtstoename? Wie hield de behandeling voor kanker geheim? Weet u hoe gemakkelijk het is om gezond te blijven?

Heel boeiend maar ook erg verbazingwekkend om te lezen hoe een bedrijf dat voor de gezondheid van de mens hoort te gaan de boel zo enorm belazerd.
En ik heb veel bevestigingen gelezen die ik altijd al dacht.
Ook doordat ik uit de zorg kom.
Ik heb mij bijvoorbeeld altijd al afgevraagd waarom er alleen maar aan symptoom bestrijding wordt gedaan en niets aan de kwaal zelf.
Zoals homeopathie en andere alternatieve geneeswijzen wel proberen te bereiken.
Ik vindt nu alternatief wel erg vreemd klinken ,want na het lezen van dit boek vind ik de farmaceutische industrie pas alternatief.
In lak'ech Afbeelding (ik ben de andere jij)
m!rj@m

Re: censuur

Berichtdoor Roosm@rie » za 17 sep 2011, 21:46

Ik heb mij bijvoorbeeld altijd al afgevraagd waarom er alleen maar aan symptoom bestrijding wordt gedaan en niets aan de kwaal zelf.

Ja, ik ken dat, daarom ga ik komende week eerst een aantal onderzoeken krijgen, en volgende week krijg ik te horen welke medicatie ik moet, maar de oorzaak, die zal als het aan hun ligt onbekend zijn, terwijl ik het wil weten om die zonodig te elimineren en zonder medicatie te moeten....
Ze hebben geen gemakkelijke patient aan mij in dat opzicht....

Maar met heel veel middelen zit zoveel troep toegevoegd, en blijkt ook door te werken op ons DNA....
Roosm@rie

Berichtdoor m!rj@m » za 17 sep 2011, 22:41

Blijf maar lekker een moeilijke patient jou lijf is van jou en net van de artsen.
In lak'ech Afbeelding (ik ben de andere jij)
m!rj@m

Berichtdoor fransisca » ma 09 maart 2015, 09:23

CENSUUR HEB IK OOK GELEZEN ERG GOED BOEK. Maar er is ook een boek van een directeur John Virapen die heeft JARENLANG ALS DIRECTEUR BIJ EEN FARMACEUTISCH BERDRIJF GEWERKT. Maar is er weggewerkt omdat hij op een gegeven moment merkte dat geld alleen maar belangrijk was en medicijnen om mensen echt te genezen is er niet meer bij was .Omdat ze zich nu heel erg richten om KINDEREN aan de pillen te krijgen ze maken overal ziektes van.Hij doet een boekje open hoe dat daar gaat .Als je dat gelezen hebt pas je wel op om de farmacie te spekken. :?
fransisca

Berichtdoor Sheherazade » ma 09 maart 2015, 11:10

De farmaceutische industrie heeft het liefst iedereen levenslang aan de pillen voor ingebeelde of ontworpen ziektes als b.v. ADHD of Ebola of het volgende vaccin. Een van de medewerksters knapte af op de doelstellingen van haar werkgevers en publiceert nu wat deze industrie werkelijk beoogt.
Zo hebben ze medicatie die bepaalde zeer ernstige ziektes zouden kunnen bestrijden of een halt toeroepen, maar dat zou hun gouden handeltje schaden en dus worden die niet verstrekt.
Aan Ebola zijn een paar honderd mensen overleden (overdreven cijfers overigens) maar wat ze verzwijgen is, dat er in die periode in dat gebied een 627.000 / jaar zijn overleden aan de ordinaire Malaria, waar prima pillen tegen bestaan.
Er is bijvoorbeeld een pil tegen K ontwikkeld, maar die kost 15.000 dollar en moet levenslang worden geslikt, echt de droom van deze industrie. Maar stel je eens voor, dat die hele fabriek eromheen ineens overbodig raakt?
Dat mag nooit gebeuren.

Veel ziekten worden veroorzaakt door vergif en vaccins en diezelfde industrie heeft belangen in pesticides.

Aids en Antrax zijn doelbewust in Afrika verspreid.
Jarenlang zijn ook vaccins met kankerverwekkende stoffen en virussen verspreid. (o.a van aapjes)
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Berichtdoor droombelever » ma 30 maart 2015, 23:43

als iedereen gezond leeft, en enkel maar vitaminenextras gebruikt, dan verkoopt de farmaceuische industrie geen enkel duur medicament meer en volgens mij wringt dààr het schoentje
Dromen zijn niet altijd bedrog. Ze kunnen ook voorspellend, waarschuwend of lerend zijn. Heb ik alledrie reeds enkele keren mogen ondervinden.
droombelever

Berichtdoor Sheherazade » di 31 maart 2015, 08:28

Vitamines helpen niet tegen de gigantische vervuiling van de planeet en de toevoeging van additieven in het voedsel als E nummers en conserveermiddelen, of de hormonen in b.v. vlees (ook melk), of pesticides en K verwekkende stoffen. nog aan te tippen, de zeer ongezonde toevoeging van onmetelijke hoeveelheden overbodige en schadelijke suikers of aspartaam.
Obesitas of overgewicht is op dit moment volksziekte nummer twee.

Ook mensen die voldoende vitamines nemen en gezond proberen te leven krijgen vreselijke ziektes.
Niet meer dan een droom per post. Geen dromen van derden plaatsen.
Sheherazade

Keer terug naar Boeken