Hallo,
Ik heb vannacht gedroomd dat ik buiten in een weiland was met pinken (soort van jonge koe). Er was ook een grote schuur en ik kon daar in kijken en daar stonden aanhangers met dode pinken allemaal zwarte. (In die schuur werden ze doodgemaakt) Die lagen allemaal netjes in die aanhangers. Er waren ook rode pinken en die leefden nog die stonden allemaal buiten in de wei. Ze reageerden niet meer en hadden allemaal ook zo'n schok gehad maar leken een soort van standbeelden. Er was er een en die keek me aan had een scheve mond maar mijn gevoel zei dat deze van het weiland weg wilde en ik wilde ook weg maar er was geen uitgang.Rechts van me stond een zwarte koe het draad aan te raken met zijn neus en omhoog doen. Ik keek nog een keer naar de schuur naar binnen en zag dus alle zwarte pinken weer netjes in de aanhangers liggen. Toen ik weer verder naar buiten keek zag ik in eens wel een uitweg waar in weg kon tja en toen werd ik wakker met een vreemd gevoel.
De zwarte waren allemaal dood behalve de koe die liep op een ander stukje en de rode hadden het overleefd.
Zou jij mij dit kunnen uitleggen? T zal wel weer iets zijn wat ik moet verwerken maar weet niet wat. Dank je wel.Groetjes Lies