Paar dagen geleden zoek ik wat op Facebook,zonder bewust echt iets te zoeken maar dan plots zit ik op de FB pagina van een oude klasgenoot. Beter gezegd,l een oud soort van vriendje uit die tijd. Ben er niet zo trots op..Maar er kwamen andere ontwikkelingen en al gauw was dit verleden tijd, toch altijd een beetje wrange smaak aan over gehouden aan dat contact.
Maar nu zag ik die foto en BAM, het doet iets bij me,in eerste instantie. Ik bemerk een enorme onrust, spanning in mijn maag, er komt iets terug! Ik weet niet goed wat mij overkomt.Vrij snel daarna schuif ik het wel weer van mij af.
Maar die nacht droom ik, ja hoor, ik had het kunnen weten, zit hij bij mij op de bank in de woonkamer en ik hoor mezelf nog heel rustig zeggen dat hij wel op de bank kan slapen, serieus. Maar blijkbaar probeert hij toch in mijn slaapkamer(mijn heiligdom, alleen voor mezelf) en bed te komen, zoiets.Dan wordt het beeld vaag.. ik weet het verder niet, hoe de droom verder gaat, er is dan niets meer, het beeld stopt daar. Niets dus ( pff, gelukkig maar, denk ik later nog, als ik wakker word)
Het verbaast me
Hoe stom kon ik zijn. Maar ook voel ik iets van gevaar, een schaduwstuk dat onbewust op de loer ligt? Er speelt iets, iets waar ik nog geen antwoord op heb. Het zit me niet helemaal lekker dus.